צור קשר
סטודיו לקופירייטינג ועיצוב גרפי

יעוץ פרסומי

אין כמעט עסק שלא השקיע או משקיע, בצורה זו או אחרת בפרסום. זה יכול להיות עלון פרסום או אתר אינטרנט, מודעה בעיתון או השתתפות בתערוכה. עסקים רבים משקיעים ואינם יודעים כיצד לבחון את המוצר הפרסומי בו השקיעו. האם הוא בנוי נכון? האם הוא ממקסם את הפוטנציאל להביא לקוחות? האם ההשקעה מוצדקת? קבלת יעוץ פרסומי איסטרטגי הוא אחד הצעדים הנבונים ביותר של כל עסק שלא עובד עם משרד פרסום.

 

יעוץ פרסומי עורך התאמה בין האסטרטגיה השיווקית של הלקוח למוצרי הפרסום שלו

"כשאני כותבת ללקוח אני קודם כל מתחקרת אותו על האסטרטגיה השיווקית של העסק, אני לומדת את קהלי היעד, המתחרים, הפרסומים הקודמים (מה עבד ומה לא), המטרה העכשווית, נקודת הבידול והחזון לעוד מספר שנים. הבנה עמוקה של הלקוח היא הבסיס לקופירייטינג ולפרסום מוצלח. מי שיוצא נשכר מהתהליך זה הלקוח שתוך כדי התהליך "מגלה" את עצמו, את נקודות החוזק של העסק שלו ואיך לבטא אותן בצורה הטובה ביותר. דברים שהיו ברקע ולא יצאו קודם מקבלים עכשיו ביטוי הולם." להמשך קריאת המאמר לחץ כאן


מיתוג עסקי זו רק ההתחלה (אבל זה גם ההמשך)
יש החושבים בטעות כי המושג "מיתוג" קשור בעיקר לעיצוב הגרפי של המוצר, ללוגו, לצבעוניות, לסגנון הגרפי וכו', אך האמת היא ש"מיתוג עסקי" מבטא את הבידול של המוצר מול המתחרים, ומצריך הבנה של האיסטרטגיה השיווקית של הלקוח. הקופירייטר, בתהליך המיתוג, נותן שם לעסק, סלוגן (סיסמה) וגם הגדרה לעסק. בהתאם לנתונים שמעביר הקופירייטר, הגרפיקאי יעצב באופן יחודי את חזות העסק (כרטיס ביקור, נייר מכתבים אתר אינטרנט, דיוור וכו').  רק לאחר שהקופירייטינג והעיצוב מוכנים, אפשר לצאת ולפרסם את העסק. לאחר מספר שנים, כשהמוניטין של העסק כבר בנוי והוא מוכר ומזוהה, צריך לשמור על אבני היסוד של המיתוג ההתחלתי, ולא לעשות את הטעות הרווחת ולהחליף, ללא סיבה של ממש, את הלוגו או את השם, ובכך לבלבל את הלקוחות. מותגים גדולים שומרים על הזהות של העסק שלהם לאורך עשרות רבות של שנים.

 

יעוץ פרסומי מתאים לעסק חדש בתחילת דרכו, לעסק ותיק שפרסם בעבר בצורה זו או אחרת ולעסק המעונין לעשות צעד חדש בפרסום ושוקל את האפקטיביות שלו.            

 

לרשות "קופיארט" אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחומי העיצוב הגרפי, עיצוב ובניית אתרים, עיצוב ובניית תערוכות, צילום, דפוס, תרגום, קידום אתרים, ניהול קמפיינים בגוגל ובפייסבוק,עריכת וידיאו ועוד. קופיארט מבצעת עבור לקוחותיה ניהול קריאטיבי של העבודה, תוך פיקוח על כל שלב ושלב, עד אשר מגיע הרעיון הפרסומי לתוצאה הסופית הרצויה והאפקטיבית ביותר.