צור קשר
סטודיו לקופירייטינג ועיצוב גרפי

דיוור ישיר לתיבות הדואר – האם הוא עוד עובד בעידן האינטרנט?

המהפכה הדיגיטלית רחבת ההיקף של שני העשורים האחרונים העבירה את עולם השיווק והפרסום יותר ויותר למדיום הדיגיטלי ולרשת האינטרנט, במידה רבה על חשבון שיטות תקשורת וותיקות יותר, ביניהן גם דיוור ישיר לתיבות הדואר. עם זאת, גם כיום עדיין קיים מקום לדיוור ישיר אל תיבות הדואר בבית, או בבניין המגורים, וניתן להפיק תועלת רבה מצורת תקשורת זו.

 

מה המיוחד בדיוור ישיר? מהם היתרונות בשיטה זו?

היתרון הראשי בדיוור ישיר לתיבות הדואר הוא שהדיוור מגיע בדיוק לכתובת שאנחנו רוצים. ושלא כמו בדיוור במייל, מי שמקבל דיוור ישיר בתיבת הדואר רואה "ופותח" אותו באופן מיידי. מדובר בפניה ממוקדת לקהל מטרה מסוים, שמביאה גם היום לתוצאות גבוהות במיוחד! לעיתים דיוור ישיר זו הדרך היחידה להגיע לקהל יעד מסוים.

יתרון נוסף הוא, שלא כמו בקריאת מייל או אסאמאס, הדיוור נשאר על השולחן ויש לו קיום מעבר לרגע בו רואים אותו. לעיתים לקוח המעוניין בפרסום, שם את העלון בצד ושומר אותו לזמן אחר שנח לו לקריאה ולשימוש.


דיוור המגיע ישירות לתיבות הדואר, אידיאלי לפרסום שכונתי, של עסקים בשכונה כמו פיצה, פעילויות במתנ"ס. פרוייקטי נדל"ן, פרסומים למורים פרטיים, חנויות ואנשי מקצוע שונים. אחוז הפתיחה של דיוור ישיר לתיבות הדואר הוא כמעט 100%. ומכאן הדרך לטלפון תלויה באיכות הפרסום: בהעברת המסר, באופן הכתיבה, בכותרת מושכת ובתמונה נכונה.

 

טיפ!
פרמטר חשוב בנושא הדיוור הוא איכות הנייר וההדפסה. איכות ירודה תוריד את החשק לעיין בדיוור. מצד שני אם הקופירייטינג והתמונה טובים אין צורך להקצין ולבחור בנייר כרומו 300 שנחשב לעבה ועלותו מאד גבוהה. גם נייר כרומו 115 יעשה את העבודה.

 

 

בדיוור ישיר לתיבת הדואר יש שני סוגים של דיוור:


הראשון – עלון פרסום. מדובר בדף בודד המודפס מצד אחד או משני צידיו.

השני - חבילת דיוור הכוללת מעטפה, מכתב אישי, קטלוג מוצרים. חבילת הדיוור יכולה לכלול גם קופונים, מגנטים, שובר למילוי, וקופונים (דוגמת חבילות הדיוור מהסופרמרקט).

טיפ!
למרות שחבילת הדיוור מושקעת ורחבה יותר (לעומת עלון בודד), גם עמוד של עלון אחד שכתוב ומעוצב נכון יעשה את העבודה.

 

דוגמא לדיוור ישיר שהופץ בהצלחה בתיבות הדואר בקרית שמואל, מפרסם פרוייקט נדל"ן (ללא תמונה של הפרוייקט). כאן בחר הקופירייטר בפניה יחודית אל קהל היעד...

 קופירייטינג לדיוור ישיר

 

 

דיוור ישיר לתיבות דואר – אחוזי הפתיחה גבוהים במיוחד!


בעידן האינטרנט אנו נחשפים לפרסומות רבות מהמדיום הדיגיטלי. ודוקא במצב זה, מסרים המגיעים אלינו בצורה פיזית ,גבי דף נייר, בולטים לעין וזוכים לתשומת לב, בהשוואה למסר ממוצע אליו אנו נחשפים דרך המחשב או הסמארטפון. התחרות על תשומת הלב שלנו כאשר אנחנו פותחים את הדואר שקיבלנו היא נמוכה בהרבה מהתחרות הקיימת בזירה הדיגיטלית.

 

דיוור ישיר - כיצד עושים זאת נכון?


מומלץ לעבוד עם סטודיו לקופירייטינג ועיצוב על מנת לבנות בצורה נכונה את הקמפיינים הפרסומיים הרלבנטיים ולהוציאם אל הפועל. חשוב במיוחד לוודא כי הקופירייטר/ית עימם עובדים מחזיקים בידע, ניסיון והבנה  של מדיום זה, וכבר לקחו חלק בקמפיינים פרסומיים אשר תוכננו בין השאר גם לדיוור ישיר לתיבות הדואר.

 

צריך דיוור ישיר? אתה מוזמן ליצור קשר!