צור קשר
סטודיו לקופירייטינג ועיצוב גרפי

באופן אישי, איך הגעתי לקופירייטינג?

כאנשים רבים התחלתי את דרכי בכיוון אחד "ושיניתי כיוון" בהמשך.

למדתי לתואר ראשון באוניברסיטה העברית ועם סיום הלימודים נרשמתי ללימודי עיצוב גרפי בטכניון. שם הכרתי לראשונה את תחום הפרסום והקופירייטינג שמשכו אותי כבחבלי קסם. היה לי ברור שאני "הולכת על זה" (מה משלמים על זה? אני מוכנה לעשות את זה בחינם!) נרשמתי ללימודי קופירייטינג במכללת "מקף" בתל אביב ובטרם סיימתי את שנת הלימודים בקופירייטינג, התקבלתי לפרסום ירקוני כגרפיקאית, ולאחר מספר חודשים הועברתי למחלקת הקופירייטינג.

משנת 2001 אני מספקת שירותי קופירייטינג ועיצוב גרפי לעסקים וחברות בכל תחומי המדיה, כולל כתיבה לאינטרנט.

 

בתקופת עבודתי בפרסום ירקוני הובלתי קמפיינים לחברות מובילות, ביניהן: בית חולים רמב"ם, חברת שיכון ופיתוח, פארק התעשייה והעסקים קיסריה, אלביט, מכבי שירותי בריאות, מכללת עמק יזרעאל, נטוויזן, בנק אוצר החייל, רהיטי וידר, ביטום ועוד

 

כעצמאית עבדתי מול עסקים וחברות, ביניהם: מכון בן גוריון, חישתיל, תמה תעשיות פלסטיק, מעבדת בקטוכם, נטומס, שאחפ מוצרי הנדסה, אלכימיסט, אלקטרוטרם שיווק ועוד

 

במהלך השנים הרציתי במסגרות שונות, ביניהן: מכללת עמק יזרעאל, מכללת קונספט תל אביב, "אחוה" חיפה, לשכת המסחר והתעשייה חיפה ועוד.

 

הרעיון לפתוח קורס בקופירייטינג נולד מהצורך האישי שלי להעביר את הידע הרב שצברתי לציבור הרחב, ביחד עם הדרישה בצפון לקורס קופירייטינג שיתרכז נטו בקופירייטינג ויכשיר אנשי מקצוע מעולים בתחום.

 

קורס הקופירייטינג הינו כרטיס כניסה לעולם הפרסום. נדמה כי דוקא עכשיו, בעולם מתקדם ואינטרנטי, נפתחת דלת למקצוע יחודי זה, לא רק בתוככי משרד הפרסום. עם זאת קופירייטינג איננו כתיבת תכן. לקופירייטר יש כישורים שהם מעבר לכתיבת תכן והוא מסוגל בהחלט לכתוב כתיבה פרסומית לכל אמצעי המדיה המגוונים: טלביזיה, רדיו, שלטי חוצות, עלוני פרסום ואינטרנט. כתיבת תכן היא חשובה והינה חלק מתחומי הקופירייטינג, אך הקופירייטינג במהותו אינו כתיבת תוכן אלא יכולת לכתוב כל טקסט שהוא: שם, סלוגן, שילוב רעיוני של כתיבה ועיצוב גרפי.

 

עם כניסת האינטרנט נפתחה דלת רחבה לכותבים ולקופירייטרים ולמעשה הקופירייטינג הפך לתחום מבוקש בקורות החיים של העוסקים במקצועות הניהול והשיווק/כאחת הנגזרות של דרישות התפקיד. כך מצאו את עצמם חלק מתלמידי בתפקידי ניהול שיווק כאשר הידע שרכשו בקופירייטינג משמש אותם כעזר לכניסתם לתפקיד ובמימוש התפקיד עצמו.

 

לצפיה בדף אודות לחץ כאן